96 hours to go... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anne-Sophie en Aline - WaarBenJij.nu 96 hours to go... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anne-Sophie en Aline - WaarBenJij.nu

96 hours to go...

Blijf op de hoogte en volg Anne-Sophie en Aline

04 Oktober 2012 | Nederland, Utrecht

Namasté *beide-handen-tegen-elkaar-geplaatst-en-knikje-met-hoofd*

Een groot avontuur staat ons te wachten. Nog even en dan stappen we op maandag 8 oktober in het vliegtuig.. SPANNEEEEEEND!
Afscheid hier, feestje daar..het hoort er allemaal bij. Vandaag ons laatste dagje les gehad en onze klasgenoten uitgezwaaid die hun stage gaan doen in India, Kenia, Ghana en Zimbabwe.

Wij zullen verblijven in een guesthouse bij het ziekenhuis Anandaban, een ziekenhuis van Stichting LepraZending. Onderstaande link vind je een uitzending van Bestemming Onbekend waarin je een impressie van het ziekenhuis krijgt.

Wij gaan nog even door met voorbereiden en afscheid nemen. We berichten weer als we veilig zijn aangekomen in Nepal :)

Seee you!

A&A

• 04 Oktober 2012 - 16:02

Marinus En Pieternel:

Succes met de aller laatste voorbereidingen en met t afscheid nemen e.d.! En n hele goede reis! Groetjes uit Ede

• 04 Oktober 2012 - 16:23

Anna:

Heej Anne Sophie,

Een hele goede reis maandag en heel veel succes de komende maanden!
    Jammer dat ik je voorlopig niet meer zie op de woningen maar in Nepal ben je ook hard nodig!
    Succes in alles.

Groetjes,
    Anna Maria

• 04 Oktober 2012 - 17:50

Emma:

Wat ga ik je missen!!!! Succes met laatste voorbereidingen :)

• 04 Oktober 2012 - 20:40

Willemijn:

Ha Anne Sophie,
    een hele goede vlucht en heel veel succes daarso! Geniet van het werk dat je daar gaat doen!:D Misschien kan ik over 1 jaar meepraten hoe het voelt om naar een van deze landen te vliegen!;) Ik heb een brief geschreven naar Henk, en volgende week hebben we een xtje een skype- afspraak! De FAZER- fabriek gaat hem niet worden voor mij, Martin van het CHE is hier dan en dan moeten we aanwezig zijn!:( ....By the way, je raad nooit bij wie ik in de klas zit deze paar weken: Wilber! Ik herkende hem gelijk van zijn profielfoto toen ik hem voor het eerst zag!;) Haha... veel suc6 met het maken van Nepalse vrienden, gaat helemaal goedkomen met jou!:D

• 05 Oktober 2012 - 11:25

Mirjam & Wendy :

Heel veel succes en ik ga jullie volgen! Spannende hoor! Geniet er van!!!
    Groetjes, Mirjam

• 05 Oktober 2012 - 18:20

Elianne:

Meiden, echt een super goede reis toegewenst, hoor veel te horen over jullie avonturen. Met een lach en een traan ;)

Liefs!

• 08 Oktober 2012 - 11:53

Helene:

Hoi meiden!
    Geniet ervan! Een hele fijne reis toegewenst, en een supergezellige/leerzame/ tegekke tijd in Nepal! Vergeet niet af en toe te updaten, want ik ben naturlijk superbenieuwd hoe jullie het hebben!
    liefs, Helene

• 08 Oktober 2012 - 20:56

Eline En Esther:

Hoi Aline en Anne-Sophie,
    Wij zitten hier op de bank en zitten jullie nu al te missen :(
    Snel ff een nieuw bericht plaatsen zo snel als je in Nepal bent, want wij willen niks missen :P
    Succes nog met vliegen en met de liefde.

Liefs
    Vooral Esther