Sinterklaasje kom naar buiten met die knecht - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Anne-Sophie en Aline - WaarBenJij.nu Sinterklaasje kom naar buiten met die knecht - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Anne-Sophie en Aline - WaarBenJij.nu

Sinterklaasje kom naar buiten met die knecht

Door: A&A

Blijf op de hoogte en volg Anne-Sophie en Aline

27 November 2012 | Nepal, Kathmandu

Om te beginnen, proberen we het zo netjes mogelijk te houden op de weblog. Voor het geval dat niet lukt, spijt dat ons. Afgelopen week zijn we voor het eerst ziek geweest. Anne-Sophie begon, dat was echt waar, heel naar. En de volgende ochtend na een nacht amper slapen, had ze het aan Aline overgedragen. We zullen niet in details treden, maar een kamertje in ons huisje hebben we de afgelopen week heeeel vaak gezien. Gelukkig zijn we nu weer stukke beter, op wat krampjes en verkoudheid na. Maar daar slaan we ons wel weer doorheen.Genoeg hierover! Op naar vrolijker nieuws!

Zondag hebben we luidkeels staan zingen: 'Sinterklaas kapoentje, gooi wat in m'n schoentje, gooi wat in m'n laarsje, danku Sinterklaasje'. En dat hielp goed! De volgende ochtend zat er tot ieders grote verbazig een lekker bakje snoepgoed in, hoewel lekker...? Natuurlijk wel op z'n Nepalees, laat dat nou niet zo lekker zijn als echte pepernoten. Daarnaast vonden we ook heerlijke mintmentos. En een paar uur later kwamen we er pas achter dat er oorbellen aanzaten, wat is Sint toch gul!
Gisteravond hebben we met elkaar het grote Sinterklaas feest gevierd. Zwarte piet is langs geweest met een grote bigshopper vol kadootjes en gedichten en natuulijk genoeg lekkers!

Nu moeten snel weer gaan,
de douche moet namelijk aan.
Over een half uur kan Anne-Sophie haar haar weer wassen,
en Aline dus even niet plassen.

Liefs uit Nepal,
A&A

• 27 November 2012 - 22:51

Sharon:

Heeeerlijk om jullie verhalen te mogen lezen.. Stiekem vind ik het fijn dat ze ook niet zo heel lang zijn, anders haak ik vaak halverwege af en bij jullie blijf ik helemaal geboeid tot het eind! Fijn dat jullie weer beter zijn, jullie bouwen een goed immuunsysteem op =) Heel veel liefs vanuit Holland!

• 29 November 2012 - 21:44

Eline En Esther:

Leuk om te lezen :) Balen dat jullie ziek waren zeg..... Mooi gedichtje aan het einde ;) Xx